Akta w sprawie wypadku strona tytułowa

Oceń ten artykuł
(172 głosów)

gotowy wzór / szablon dokumentu - Akta w sprawie wypadku strona tytułowa wzór. Inspektor ds. BHP wykonujący zadania służby BHP w firmie jest obowiązany prowadzić i przechowywać rejestr wypadków przy pracy dla poszkodowanych pracowników. Zgodnie z prawem akta w sprawie wypadku wraz z pełną dokumentację powypadkowa przechowywane są w firmie przez 10 lat, a pracodawca ma obowiązek zapewnić warunki do spełnienia tego wymogu. Rejestr w formie akt wypadku prowadzi się na podstawie wszystkich protokołów powypadkowych. W praktyce oznacza to, że pracodawca prowadzi rejestr zatwierdzonych protokołów powypadkowych z wypisem określonych danych i podaniem w aktach wypadku dodatkowych informacji związanych z wypadkami. Strona tytułowa akt wypadku stanowi wstęp do dokumentacji wypadkowej i określa okoliczności w jakich doszło do wskazanego zdarzenia. Wzór dokumentu strony tytułowej akt wypadku powinien zawierać: pieczęć pracodawcy, tytuł, numer dokumentu w rejestrze, rodzaj wypadku, imię i nazwisko poszkodowanego, datę i miejsce wypadku, datę zgłoszenia incydentu oraz zakończenia dochodzenia powypadkowego. Strona tytułowa akt wypadku podaje także informacje tj.: skutki wypadku, czas trwania zwolnienia lekarskiego, datę wysłania dokumentacji do ZUS, datę wysłania karty statystycznej wypadku przy pracy do US oraz podpis inspektora do spraw BHP

Dodatkowe informacje

  • ilość stron: 1
  • typ pliku: Dokument Word / doc

Dodaj komentarz do dokumentu

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.