Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej

Oceń ten artykuł
(2 głosów)

Darmowy formularz do wydruku i uzupełnienia, który umożliwia wcześniejsze wypisanie druczku i sprawne nadanie przesyłki. Druk potwierdzenia nadania listu poleconego jest dokumentem potwierdzającym, że we wskazanym na druczku oddziale poczty w danym dniu przesyłka została wysłana. Na potwierdzeniu nadania koniecznie muszą znaleźć się dane tj. adres, kod pocztowy, miejscowość nadawcy oraz adresata. Formularz potwierdzający nadanie listu poleconego wskazuje na sposób poinformowania o doręczeniu przesyłki – mail, sms, potwierdzenie oraz określa gabaryty nadawanego listu. Na druku potwierdzenia nadania listu poleconego można także znaleźć adres strony internetowej gdzie można sprawdzić status nadanej przesyłki i śledzić, na jakim etapie jest zleceniodawca przy realizacji zlecenia nadawcy. W sytuacji niedostarczenia poleconego listu, to dokument potwierdzenie nadania stanowi podstawą złożenia reklamacji w urzędzie pocztowym oraz roszczenia do odszkodowania za poniesione straty. Wzór potwierdzenia nadania listu poleconego do pobrania i wydruku za darmo.

Dodatkowe informacje

  • ilość stron: 1
  • typ pliku: Dokument Acrobat / pdf

Dodaj komentarz do dokumentu

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.