Notatka służbowa ze spotkania

Notatka służbowa ze spotkania

Gotowy wzór / szablon dokumentu - Notatka służbowa ze spotkania. Notatka służbowa ze spotkania - wzór dokumentu stosowanego w firmach, instytucjach i urzędach. Notatka służbowa służy prawnemu udokumentowaniu bieżących ustaleń w celu kontroli realizacji czynności służbowych. Dokument ten jest również używany do przekazywania informacji między komórkami organizacyjnymi lub pracownikami, wówczas gdy ustny przekaz nie jest wystarczający. Dlatego notatka służbowa powinna być prosta, zwięzła i krótka. Notatka służbowa to zatytułowana (dotyczy jednego tematu określonego w tytule) uporządkowana i precyzyjna forma wypowiedzi w postaci dokumentu (jawnego lub poufnego). Notatkę sporządza się na polecenie lub z własnej inicjatywy w sytuacji, kiedy istnieje potrzeba odnotowania (udokumentowania) ważnych faktów, zdarzeń lub ustaleń. Notatka charakteryzuje się rzeczowością i zwięzłością, zawiera elementy opisu, charakterystyki a także i sprawozdania. Notatka służbowa powinna uwzględniać: miejsce, czas i personalia osób ją sporządzających, tematykę, przebieg dyskusji, wnioski oraz miejsce docelowe jej przekazania.
ilość stron: 1
typ pliku: dokument Word / doc

Dodaj komentarz:

Twój Nick / Imię:

Twój komentarz:

Wasze komentarze:

Wyszukaj w serwisie: